ефективне вивчення англійської мови. Педагог
визначає кінцевий час та дату виконання
домашнього завдання, або дозволяє виконувати
його у довільному темпі.
Перевагою використання цього онлайн
компонента у процесі вивчення практичного курсу
англійської мови у ВНЗ є можливість комунікації
за допомогою MyEnglishLab, оскільки
розроблена програма дозволяє студентам
спілкуватися в режимі онлайн як з
одногрупниками, так і з поза університетською
аудиторією. Щодо викладача, то він також може
відправляти короткі повідомлення студентам,
листуватися з ними в мережі з метою інструкції
або уточнення домашнього завдання, його
керівництва, зауваження або інформування про
зміни в розкладі, тобто організації та
удосконалення навчального процесу з англійської
мови.
Першочерговим завданням викладача
практичного курсу англійської мови у ВНЗ, що
прагне модернізувати навчання шляхом
використання вищезгаданого онлайн доповнення
до традиційного паперового підручника, є
реєстрація і створення групи MyEnglishLab на
сайті видавництва Pearson, залучення до неї
студентів і спільна систематична, послідовна та
цілеспрямована праця на основі цієї методики.
Загалом використання MyEnglishLab у
процесі викладання практичного курсу англійської
мови є корисним і має суттєві переваги як для
викладачів, так і для студентів у навчальному
процесі:
1. MyEnglishLab мотивує навчання до більшої
міри, аніж аудіо та відео матеріали;
2. Онлайн доповнення є сучасним засобом
навчання, оскільки відповідає інтересам і
потребам студентів, пропонує автентичний і
актуальний матеріал, що підвищує їх
проінформованість щодо інших мов та культур, а
присутність різноманітних типів вправ сприяє
розвитку лінгвістичної та соціокультурної
компетенцій студентів;
3. Використання онлайн компонента дозволяє
організувати ефективне навчання англійської мови
за умови: чіткого формулювання завдань,
конкретних вказівок щодо їх виконання; підбору
матеріалу відповідно до потреб комунікації та
компетенції студентів; раціонального розподілу
часу та простору (викладач має змогу зекономити
час для пояснення найсуттєвішого і
найскладнішого матеріалу на занятті);
4. Можливість застосування індивідуального
підходу. Принцип індивідуалізації у комп’ютеризованому
навчальному процесі з англійської мови забезпечується наступними факторами: 1) можливістю вибору
індивідуального темпу роботи; 2) індивідуальним
способом керування навчальною діяльністю,
застосування різних за ступенем складності
завдань з можливістю переходу до більш
складних чи, навпаки, більш простих варіантів
роботи з програмою залежно від успішності
результатів; 3) наданням індивідуального набору
засобів підтримки навчання (довідники, підказки,
ключі); 4 ) адаптацією форми навчального
матеріалу до індивідуальних особливостей
сприйняття інформації конкретним студентам.
5. Онлайн компонент відкриває можливості для
творчості, оскільки під час формування
домашнього завдання викладач стає автором і
виконує певну методичну роботу: визначає цілі
завдань, розробляє їх послідовність, складність,
здійснює підбір як для усієї групи, так і для
окремих студентів, і що особливо важливо –
відібраний викладачем матеріал орієнтується на
конкретні цілі та завдання;
6. Додатковий навчальний матеріал і завдання
співвідносяться зі змістом підручника. Студенти
отримують можливість виконувати їх автономно,
перебуваючи в мережі, що сприяє розвитку
самостійності, спонукає користуватися
інформацією, що безпосередньо впливає на їх
особисте і професійне становлення.
7. Сучасна студентська молодь проводить
більшість часу у віртуальному просторі (ігри в
мережі, спілкування у соціальних мережах, пошук
курсових, дипломних робіт, рефератів тощо), тому
педагоги вищих навчальних закладів отримують
можливість скерувати їх перебування в Інтернеті
у правильному руслі шляхом вивчення англійської
мови на основі використання запропонованої
онлайн складової, що сприятиме їхньому
пізнавальному розвитку і буде професійно
корисним
й
Немає коментарів:
Дописати коментар