НЕТРАДИЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ З «МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОІ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
Іншомовна освіта не є обов’язковим компонентом навчання дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти в Україні. Однак, на наш погляд, задля забезпечення наступності та послідовності навчання іноземної мови у початковій школі іншомовна освіта повинна розпочинатись у ранньому та/або дошкільному віці дитини як важлива передумова її інтелектуального розвитку.
Беручи це до уваги, 14 березня 2019 року було проведено нетрадиційне заняття з англійської мови з дошкільниками, під час якого студенти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти інституту іноземних мов групи ФА-34 мали змогу ознайомитись з психофізіологічними особливостями розвитку дітей дошкільного віку, дидактичними принципами роботи та методикою навчання англійської мови на тлі комунікативно-діяльнісного підходу та інтегрованості музичної, ігрової та образотворчої діяльності, використаними викладачем Оксаною Хомишак у процесі проведення демонстраційного заняття.
Метою заходу було зміщення акценту з надмірної теоретизації у межах вивчення дисципліни «Методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку», натомість формування практичних умінь і навичок у студентів самостійно аналізувати, критично мислити, а також конструктивно й продуктивно діяти в організації освітнього процесу з іноземної мови з урахуванням етапу та умов навчання. Оскільки відомо, що кращі світові освітні практики зорієнтовані на досягнення та розвиток найвищого рівня навчальних можливостей студентів згідно з таксономією Б. Блума з опертям на моделі нетрадиційного навчання, наприклад популярна технологія «перевернутий клас» (Flipped Class) та ін.
Іншомовна освіта не є обов’язковим компонентом навчання дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти в Україні. Однак, на наш погляд, задля забезпечення наступності та послідовності навчання іноземної мови у початковій школі іншомовна освіта повинна розпочинатись у ранньому та/або дошкільному віці дитини як важлива передумова її інтелектуального розвитку.
Беручи це до уваги, 14 березня 2019 року було проведено нетрадиційне заняття з англійської мови з дошкільниками, під час якого студенти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти інституту іноземних мов групи ФА-34 мали змогу ознайомитись з психофізіологічними особливостями розвитку дітей дошкільного віку, дидактичними принципами роботи та методикою навчання англійської мови на тлі комунікативно-діяльнісного підходу та інтегрованості музичної, ігрової та образотворчої діяльності, використаними викладачем Оксаною Хомишак у процесі проведення демонстраційного заняття.
Метою заходу було зміщення акценту з надмірної теоретизації у межах вивчення дисципліни «Методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку», натомість формування практичних умінь і навичок у студентів самостійно аналізувати, критично мислити, а також конструктивно й продуктивно діяти в організації освітнього процесу з іноземної мови з урахуванням етапу та умов навчання. Оскільки відомо, що кращі світові освітні практики зорієнтовані на досягнення та розвиток найвищого рівня навчальних можливостей студентів згідно з таксономією Б. Блума з опертям на моделі нетрадиційного навчання, наприклад популярна технологія «перевернутий клас» (Flipped Class) та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар